یزدفردا :دومین دوره آموزش ساخت انیمیشن سه بعدی مرداد ماه در حوزه هنری یزد برگزار می شود.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا به نقل ازروابط عمومی حوزه هنری استان یزد: این دوره با هدف آموزش استعدادهای خلاق و فراهم کردن زمینه رشد وپیشرفت آنان، ایجاد زمینه های تولیدانیمیشن با بهره گیری از ظرفیت های بومی وترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی – ایرانی درقالب انیمیشن به صورت کارگاهی در دو سطح برگزار می شود.

در سطح یک، آشنایی با مفاهیم اولیه نرم افزار، مدل سازی، بافت دهی، رندر ونورپردازی آموزش داده می شود و در سطح دو نیز شرکت کنندگان در تخصص های انیماتوری، مدل سازی کاراکتر و فضا، رندر، جلوه های ویژه وماکت سازی با استفاده از نرم افزار (تری دی مکس) آموزش می بینند.

سطح یک این دوره در 15 جلسه و سطح دوشامل انیماتوری، ماکت سازی، جلوه های ویژه و رندرهرکدام 12 جلسه و فضاسازی وکاراکتر انیمیشن نیز هرکدام درهشت جلسه برگزار خواهد شد.

دومین دوره آموزش تولید انیمیشن سه بعدی هفته اول مرداد آغاز می شود.

سطح یک این دوره آموزشی یکشنبه ها و چهار شنبه ها و سطح دو در روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته در حوزه هنری استان یزد واقع در ابتدای خیابان آیت ا... کاشانی – کوچه آزادی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند تا پایان تیر ماه با ارائه کپی کارت ملی،دوقطعه عکس و فیش واریزی هزینه ثبت نام به حوزه هنری استان یزد مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 6231400تماس بگیرند.

اولین دوره آموزش ساخت انیمیشن سه بعدی بهارامسال توسط حوزه هنری استان یزد برگزار شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا